Klantenservice
Uw verlanglijstje

Uw verlanglijstje is leeg!

Uw winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg!

Uw vergelijkingslijst

Dialando beschermingsvoorwaarden

1. Het verzekeringsplan

Dit contract regelt de fysieke bewaking en technische ondersteuning die DIALANDO aan u levert onder het bovengenoemde plan (elk hierin het "Plan") voor de Dialando-merkservice die op uw bewijs van dekking wordt vermeld ("Bestelnummer").

We bieden u momenteel twee dekkingen aan:

  • Dialando Protection (11,99€/jaar) *0,03 €/dag
  • Dialando Protection PLUS (14,99€/jaar) *0,04 €/dag

2. Wanneer de dekking begint en eindigt

De dekking begint wanneer u uw horloge ontvangt 1 jaar +14 dagen retourperiode (in dagen: 365 dagen + 14 dagen = 379 dagen!) en eindigt op de datum die is gespecificeerd in uw Planbevestiging ("Dekkingsperiode").

3. Wat is gedekt?

Dialando Protection dekt materiaal-, fabricage- en natuurlijk verwerkingsfouten.

Afhankelijk van of u het "Dialando Protection"- of het "Dialando Protection PLUS"-plan hebt gekozen, vindt u hier een lijst van de items die onder deze garantie vallen.

  • Defecten in materiaal en vakmanschap bij normaal gebruik
  • Normale slijtage (bijv. vuil)
  • Geval
  • Verloren kristal (indien van toepassing)
  • Armband
  • Bandjes
  • Gesp
  • Pinnen
  • Kroon
  • Wijzerplaat

Als aanvulling omvat het "Dialando Protection PLUS"-plan ook:

  • Glas (gebroken of bekrast)
  • Gebroken beweging (onjuist gebruik/behandeling)
  • Schokverwondingen en verbrijzelingsverwondingen
  • Onjuiste behandeling
  • Waterschade en vochtschade (minimaal 5 ATM)

Afhankelijk van de gekozen dekking wordt de reparatie uitgevoerd of wordt het horloge kosteloos en arbeidsloon vervangen, indien bewezen is dat de aangerichte schade binnen de bovengenoemde dekking valt.

In geval van ernstige schade, waardoor reparatie onmogelijk is, stuurt Dialando u hetzelfde model horloge. Als uw model niet beschikbaar is, wordt een horloge van gelijke waarde en vergelijkbare stijl geleverd, en dit kan al dan niet eerder met u worden gecoördineerd. De bescherming voor het vervangende horloge eindigt met uw dekking van de Dialando Protection Insurance die is verkregen bij de aankoop van het eerste horloge dat hiermee verband houdt, en niet het vervangen horloge.

4. Wat is niet gedekt?

In het geval van het "Dialando Protection PLUS"-plan wordt schade onder andere dan de hierboven vermelde omstandigheden niet gedekt. hoewel het zeer onwaarschijnlijk is omdat het een vrij complete verzekering is.

"Dialando Protection" in de standaardversie dekt de volgende schadegevallen niet:

  • Glas (gebroken of bekrast)
  • Gebroken beweging (onjuist gebruik/behandeling)
  • spronggewrichten en kneuzingen
  • Onjuiste behandeling
  • Waterschade en vochtschade (minimaal 5 ATM)

We herinneren je eraan dat waterschade niet wordt gedekt door Dialando Protection als de instructies voor het waterbestendigheidsniveau van het product (zoals aangegeven op het product) niet zorgvuldig worden opgevolgd, inclusief schade die onderhevig is aan blootstelling van het horloge aan andere soorten vloeistoffen of chemicaliën ( anders dan gewoon water of zeewater). Ook waterschade van horloges onder de 5 ATM is niet gedekt.

5. Hoe krijgt u service en ondersteuning?

Als u uw Dialando Protection wilt gebruiken voor eventuele schade aan uw horloge, moet u contact opnemen met onze klantenservice. 

Vergeet niet het bestelnummer in te voeren dat naar uw e-mail is verzonden op het moment van uw aankoop om de geldigheid van uw bescherming te bevestigen. Het team dat verantwoordelijk is voor Dialando neemt binnen 2 werkdagen contact met u op om de verzending van het beschadigde horloge te bevestigen en te coördineren

Het is noodzakelijk dat u wacht op de bevestiging van het Dialando-team voordat u ons het horloge stuurt, aangezien we u het officiële adres zullen geven waarnaar het moet worden verzonden, en tegelijkertijd zullen we de verzending volgen, dus u moet ons het pakket met de mogelijkheid om getraceerd te kunnen worden. Het is ook noodzakelijk dat u wacht op de bevestiging dat u deze naar ons kunt sturen, omdat de mogelijkheid bestaat dat de uit te voeren schade of reparatie wordt uitgevoerd door een horlogemaker bij u in de buurt, op dezelfde manier zullen wij die kosten dekken.

In het geval dat u ons het beschadigde horloge moet opsturen, zijn de verzendkosten voor uw rekening. We dekken de kosten van het terugzenden van het horloge om het naar u terug te sturen wanneer het gerepareerd is, alleen als het verzendadres binnen de Europese Unie is

In dezelfde e-mail die naar u wordt verzonden, wordt ook de nodige informatie verstrekt om het reparatieproces en de doorlooptijden op te volgen. Dialando heeft het recht om via e-mail, telefoon en chat contact met u op te nemen met het gebied dat verantwoordelijk is voor de Dialando Protection-service.

6. Jouw verantwoordelijkheden

Om service of ondersteuning onder de verzekering te ontvangen, stemt u ermee in om te voldoen aan het volgende:

  1. Geef uw "ordernummer" aankoopbewijs op
  2. Geef informatie over de symptomen en oorzaken van de problemen met het gedekte product
  3. Reageren op verzoeken om informatie, inclusief maar niet beperkt tot het gedekte product, zoals serienummer, model, acties die zijn ondernomen voordat de Gedekte apparatuur het probleem ondervond en stappen die zijn genomen om het probleem op te lossen
  4. Volg de instructies die Dialando je geeft, inclusief een foto op verzoek.

7. Overdracht van de verzekering

De "Dialando Protection" is gerelateerd aan het product en niet aan de klant, dus deze verzekering kan worden gebruikt door elke gebruiker die wettelijk in het bezit is van het product, die het product met de actieve verzekering aan een nieuwe eigenaar kan verkopen, en deze toegang hebben tot de dekking, zolang de nieuwe eigenaar het aankoop "bestelnummer" heeft afgeleverd aan de persoon die het product rechtstreeks in onze online winkel heeft gekocht, en de duur van de verzekering geldig blijft.

Hoe consumentenrechten van invloed zijn op dit abonnement

Voor consumenten in rechtsgebieden die het voordeel hebben van wetten of voorschriften ter bescherming van de consument, vormen de door de bovenvermelde plannen verleende voordelen een aanvulling op alle rechten en rechtsmiddelen waarin dergelijke wetten en voorschriften voorzien. niets in dit plan doet afbreuk aan de rechten van de consument die worden verleend door de toepasselijke dwingende wetten, met inbegrip van het recht van de consument op rechtsmiddelen krachtens de wettelijke garantiewetgeving en om schadevergoeding te eisen in geval van gehele of gedeeltelijke niet-nakoming of ontoereikende nakoming door toepassing van een van haar contractuele verplichtingen.

DIALANDO® Beschermingsplannen

Standaard fabrieksgarantieDIALANDO® ProtectionDIALANDO® Protection PLUS
DefectenIn materiaal en/of vakmanschap
SlijtageDoor normaal gebruik (bijv. vuil)
Case
Verloren kristalIndien van toepassing
Armband
Riemen
Gesp
Pinnen
Kroon
Wijzerplaat
GlasGebroken of bekrast
Gebroken bewegingOnjuist gebruik en/of onjuiste behandeling
Schok- en/of verbrijzelingsschade
Onjuiste behandeling
Water- of vochtschadeHorloges die ten minste 5 ATM-bestendigheid hebben

Dialando Protection en Dialando Protection PLUS is een product van Aphrodonis Media Group Ltd

Klantenservice: +46 10 551 5995

Klantenservice Whatsapp : +46 10 551 5995

(Wij spreken Engels en Zweeds).